31 Aralık 2013 Salı

Kur’an-ı Kerİm Hatİm Programı 3.0 Full Indİr

Kur’an-ı Kerİm Hatİm Programı 3.0 Full Indİr

Merhaba arkadaşlar
Sizler için güzel bir program araştırdım ve sizlere sunuyorum.
Bu program mükemmel bir Kur’an hatim programıdır. Bu programa bayılacaksınız.
Sizde eğer kuran hatim programı arıyorsanız Kur’an-ı Kerİm Hatİm Programı 3.0 tam size göre!
Bu programın oldukça fazla özelliği vardır ve bu özellikler size çok faydalı olacaktır.

Kur’an-ı Kerim Hatim Programı 3.0 Özellikleri

  • Sayfalar arasında gezinebilir istediğiniz sureye cüze gidebilirsiniz..
  • Mealli hatim yapabilirsiniz.
  • Hatim esnasında Kur’an-ı Kerim’i Türkçe mealinden takip edebilme.
  • Tüm Sureleri isteğinize göre sıralayıp okuyabilme
  • 7 farklı kişinin sesinden Kur’an dinleyebilme
  • Kaldığınız son sayfayı ve en son okuma tarihini hatırlatma
  • Otomatik hatim yapabilme. Play tuşuna bastığınızda eğer durdurmazsanız, program otomatik hatim konumuna geçer ve sayfaları siz durdurana kadar sıra sıra okur
  • Secde ayetlerini hatırlatma özelliği vardır

//–İndirme Linkleri–\\

Kur’an-ı Kerim Hatim Programı 3.0 İndirTıkla İndi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder